Pages

TEMUDUGA2 ?!! BERKALI2 DIPANGGIL!!! DIMANA SILAPNYA?? MAHU SELESAI MASALAH?? INI DIA JAWAPANNYA!!!

Teknik Menjawab Soalan Temuduga

Saturday 2 April 2011

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua

      Hari ni dalam sejarah aku buat blog hehe...tengok title blog aku pun korang sume dah tahu bape umor aku ni...So kire tak terlambat ler lagi aku ni buat blog dlm umur dah lebih 20 tahun ni hehe...
      Untuk 1st day ni jugak aku nak kongsi cerita dengan korang sume...hmmm berkaitan dengan bab2 kawen jugak ler...member2 aku sume dah kawen...yg  satu diploma dengan aku usah cakapk lah, memg dah banyak yang dh kawen...member2 yg same degree dengan aku pun dh byk yg nk btunang
      Haaaih aku ni bile ler plak...nk cakap duit takde tu tipu ler, tapi tak cukup hehe...so aku kene ler cari jalan lain selain makan gaji ni...harap2 dgn usaha aku ni nanti, boleh membuahkan hasil, insya-Allah =) aminn...
      Jam pun dh nk kul 6 ni...Kalo korang nk tahu, aktiviti aku setiap petang dlm hjung minggu aku suke pergi jogging...Kekadang plak aku main badminton dgn staf2 dan lecturer2 yang lain...nanti kalo ade mase aku upload picture dalam blog aku ni tempat yang slalu aku pergi jogging...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BKALI2 DPANGGIL!!!DMANA SILAPNYA??MAHU SELESAI MSLH??INI JAWAPANNYA!!KLIK DSINI UTK DPTKANNYA!!

Teknik Menjawab Soalan Temuduga